<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>Ευρασιατικός Άνεμος</title>
		<description>Συζήτηση Ευρασιατικός Άνεμος</description>
		<link>http://www.dimokratikoi.gr/d4/sxoliasmos-epikairotitas/362-evrasiatikow-anemos</link>
		<lastBuildDate>Sat, 04 Feb 2012 22:26:48 +0200</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="http://www.dimokratikoi.gr/d4/component/jcomments/feed/com_content/362/10" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>ΗΦΑΙΣΤΕΙΑΚΟΣ ΧΕΙΜΩΝΑ έγραψε:</title>
			<link>http://www.dimokratikoi.gr/d4/sxoliasmos-epikairotitas/362-evrasiatikow-anemos#comment-16</link>
			<description><![CDATA[Ας λογαριάσουμε και το ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΟ ΤΕΛΟΣ των καυσίμων ('guardian' 11-4-2010, με 2-3 ευρώ τολίτρο η βενζίνη σε λίγο και οι ΠΑΝΑΡΚΙΒΕΣ-ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΕΣ ψευτοεναλλακιτκές ΣΥΣΚΕΥΕΣ να φτιάχνονται από το ολοένα και λιγότερο πετρέλαιο...), όπως και τους ΑΝΑΓΓΕΛΘΕΝΤΕΣ ΗΦΑΙΣΤΕΙΑΚΟΥΣ ΧΕΙΜΩΝΕΣ: Aναγγέλθηκε ξανά η επερχόμενη ΕΚΡΗΞΗ του ηφαιστείου Κάτλα, ΠΟΛΥ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΗ από του Εγιαφιαλαγιόκουλ, άρα πιθανόν ΕΡΧΕΤΑΙ ΗΦΑΙΣΤΕΙΑΚΟΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ!!! ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ-ΚΑΛΑ ΜΟΝΩΜΕΝΟΙ σταύλοι ΤΩΡΑ!!! http://www.youtube.com/watch?v=hxtcNWdm6Vw Οι ηφαιστειακοί χειμώνες είναι σχετικά συχνό, περίπου ανά αιώνα, φαινόμενο, μόνο που παλιότερα δεν μπορούσαν να εξηγήσουν γιατί συννέφιαζε και χιόνιζε χειμώνα-”καλοκαίρι”, όταν είχε εκραγεί ηφαίστειο στην άλλη άκρη της Γης... Μας απειλούν έντεκα επικίνδυνα ηφαίστεια! Σε περίπτωση παρατεταμένης έκρηξης αναμένεται- εκτός από την απαγόρευση των πτήσεων- ένα φαινόμενο που ονομάζεται «ηφαιστειακός χειμώνας» κατά το οποίο το νέφος τής τέφρας εμποδίζει την ηλιακή ακτινοβολία να φτάσει στη Γη. http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2 ct=2 artid=4571465 5 ΗΦΑΙΣΤΕΙΑΚΕΣ ΕΚΡΗΞΕΙΣ σε λίγες μέρες!... 31 May 10 - A strong explosive eruption of Bezymianny volcano occurred today, with another eruption at Cleveland in the Alaska Aleutians. http://www.iceagenow.com/Two_more_eruptions-Bezymianny_and_Cleveland.htm 31 May 10 - The National Weather Service on Guam today announced that an undersea volcano has erupted between the islands of Sarigan and Anatahan in the Northern Mariana Islands. http://www.iceagenow.com/Underwater_volcano_erupts_90_miles_north_of_Saipan.htm 29 May 10 - Two huge volcanoes erupted  in Central and South America yesterday, forcing thousands of people to flee and disrupting air traffic as the ash drifted over major cities. http://www.iceagenow.com/Two_massive_volcanic_eruptions_in_Central_and_South_America.htm Πρόβα χαρακτήρισε ο πρόεδρος της Ισλανδίας τις εκεί πρόσφατες ηφαιστειακές εκρήξεις, σε σύγκριση με την αναμενόμενη στο Κάτλα...: The eruption of the Eyjafjallajoekull volcano in Iceland, and the travel chaos it has caused, is only a "small rehearsal", according to Iceland's President Olafur Grimsson. The larger Katla volcano, right next to it, usually erupts every century, and the last eruption was in 1918, he said. http://news.bbc.co.uk/2/hi/programmes/newsnight/8631343.stm ΣΕΙΣΜΟΙ στο Κάτλα Katla volcano in Iceland sees 14 earthquakes in 48 hours. http://wattsupwiththat.com/2010/07/10/katla-making-noise/ June 11,2010 http://www.express.co.uk/posts/view/180291/Volcano-expert-warns-of-another-Icelandic-eruption 2nd Iceland volcano issues warning May 27, 2010 LONDON - A second, much larger volcano in Iceland is showing signs that it may be about to erupt, scientists have warned. http://www.msnbc.msn.com/id/37371442/ns/world_news-europe Times: ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΗΦΑΙΣΤΕΙΑΚΩΝ ΝΕΦΩΝ-ψύξης Sunday Times May 16, 2010 Scientists forecast decades of ash clouds http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/article7127706.ece ENHMEPΩΣTE όσους περισσότερους κτηνοτρόφους μπορείτε για ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ – ΚΑΛΑ ΜΟΝΩΜΕΝΟΥΣ σταύλους ή σπηλιές! Για να μην πάθουν όπως οι ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ ΑΝΕΝΗΜΕΡΩΤΟΙ βοσκοί στην Ισλανδία...]]></description>
			<dc:creator>ΗΦΑΙΣΤΕΙΑΚΟΣ ΧΕΙΜΩΝΑ</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 12 Jul 2010 08:32:38 +0200</pubDate>
			<guid>http://www.dimokratikoi.gr/d4/sxoliasmos-epikairotitas/362-evrasiatikow-anemos#comment-16</guid>
		</item>
		<item>
			<title>ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ έγραψε:</title>
			<link>http://www.dimokratikoi.gr/d4/sxoliasmos-epikairotitas/362-evrasiatikow-anemos#comment-15</link>
			<description><![CDATA[Με επιμονή στο συμφιλιωτικό ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ (που πρότεινε ο Ρήγας -άρθρο 37 στο Σύνταγμα- EΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ στις 3 πρώτες εκλογές και ΥΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ στα 3 πρώτα ελληνικά Συντάγματα, την Ελβετία και από ΑΜΕΤΡΗΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ), μπορούμε να βελτιώσουμε την κοινωνία, με κυβερνήσεις αλληλεγγύης, χωρίς λαμόγια, μίζες και διχόνοια. Μπορεί να αρχίσει πριν νομοθετηθεί, από πρωτοβουλίες ανά δήμο, βάζοντας ανεπίσημη κάλπη πριν τις εκλογές για να ψηφίζουν όσοι θέλουν, όσους από τους υποψήφιους θέλουν να αποτελούν το ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ, ώσπου να καταλάβουν όλοι πόσο καλύτερα είναι! Το εφάρμοσαν σε 28 δήμους το 2006!* http://enieopsifodeltio.wordpress.com http://www.eleftheria.gr/viewarticle.asp?aid=6954&pid=5&CategoryID=5&txt=%CE%B3%CE%B5%CF%89%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BA%CE%B7%CF%82 http://fonirodopis.gr/press/?p=12718 http://energoipolitesnaxou.blogspot.com/2010/05/blog-post_13.html http://parospress.blogspot.com/2010/05/blog-post_9084.html http://antipariafwni.blogspot.com/2009/01/niki.html http://apps.facebook.com/causes/61685 http://www.kpad.gr/text/thesis/enieo1.htm http://edrana.blogspot.com/2007/06/blog-post_05.html http://troktiko.blogspot.com/2009/05/blog-post_5788.html * Κυκλάδες – Ανάφης, Άνω Σύρου, Δονούσης, Ηράκλειας, Κορθίου, Ποσειδωνίας Αν. Αττική – Συκαμίνου Γρεβενά – Αβδέλλας Δωδεκανησου – Αστυπάλαιας, Λειψών Ηρακλείου - Θραψανού, Ρούβα, Παλιανής Ιωαννίνων - Βαθυπέδου Λακωνίας – Ασωπού, Γερόνθρων, Καρυών Λάρισας - Καρυάς Λασιθίου - Νεάπολης, Οροπεδίου Λασιθίου, Βραχασίου Λευκάδας - Καστού Ρεθύμνης - Αρκαδίου, Κουρητών, Νικηφόρου Φωκά Σερρών - Άνω Βροντούς Χανίων - Γαύδου, Κρυονερίδας]]></description>
			<dc:creator>ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 12 Jul 2010 08:27:42 +0200</pubDate>
			<guid>http://www.dimokratikoi.gr/d4/sxoliasmos-epikairotitas/362-evrasiatikow-anemos#comment-15</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Δημήτρης Ζιαμπάρας έγραψε:</title>
			<link>http://www.dimokratikoi.gr/d4/sxoliasmos-epikairotitas/362-evrasiatikow-anemos#comment-13</link>
			<description><![CDATA[ΓΙΩΡΓΟ Ν., έθεσες το σημαντικότερο θέμα: την έλλειμμα Δημοκρατίας. Και αυτό συμβαίνει όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά διεθνώς. Οι Δημοκρατικοί έθεσαν αυτόν τον προβληματισμό με τον πιο ηχηρό τρόπο: το όνομά τους. Προσωπικά έχω την εντύπωση πως είμαστε σε πορεία μεγάλων αλλαγών, και στην Ελλάδα και διεθνώς...]]></description>
			<dc:creator>Δημήτρης Ζιαμπάρας</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 01 Jul 2010 22:58:46 +0200</pubDate>
			<guid>http://www.dimokratikoi.gr/d4/sxoliasmos-epikairotitas/362-evrasiatikow-anemos#comment-13</guid>
		</item>
		<item>
			<title>ΓΙΩΡΓΟΣ Ν. έγραψε:</title>
			<link>http://www.dimokratikoi.gr/d4/sxoliasmos-epikairotitas/362-evrasiatikow-anemos#comment-12</link>
			<description><![CDATA[Ασφαλώς το θέμα που θίγεται (Ευρασιατικός άνεμος) είναι άκρως ενδιαφέρον και εξαιρετικά σύνθετο. Προσωπικά θα συμφωνήσω με τις περισσότερες παρατηρήσεις σας. Με μια φράση, πρόκειται πράγματι για μια επερχόμενη 10ετία (ίσως και 5ετία) θερμών εξελίξεων, ανακατατάξεων, αλλαγών και αναθεωρήσεων, σε πολλά επίπεδα… Και βέβαια μια τέτοια θεματολογία μπορεί να γίνει αφορμή για ατελείωτες συζητήσεις και προβληματισμούς. Επιτρέψτε μου να θέσω μόνο έναν: Τα συμβαίνοντα στην Ευρώπη και σε ολόκληρο τον κόσμο επηρεάζουν άμεσα, έντονα, και πολλές φορές επώδυνα (βλ. πρόσφατα μέτρα στην Χώρα μας) την καθημερινή ζωή των απλών, ‘’ανώνυμων’’ πολιτών. Οι οποίοι μένουν στο περιθώριο των εξελίξεων, χωρίς δυνατότητα ουσιαστικής παρέμβασης, ως απλοί θεατές των γεγονότων, τα οποία παρακολουθούν κυρίως μέσα από τα ΜΜΕ, των οποίων η αντικειμενικότητα είναι συζητήσιμη… Πολίτες που βλέπουν τα πολιτικά οράματα που υποστήριζαν κάποτε να καταρρέουν, και τους πολιτικούς ηγέτες που πίστευαν να μεταβάλλονται σε απλά πιόνια κάποιων μη πολιτικών παραγόντων (βλ. μεγαλοεπιχειρηματιών , ‘’διαπλεκόμενων’’, κλπ.). Ο Ευρασιατικός Άνεμος λοιπόν πράγματι προχωρά! Μόνο που προχωρά ερήμην των Πολιτών του! Και φτάνουμε έτσι σε ένα καίριο (κατά την άποψη μου) ερώτημα: Πως τελικά λειτουργεί σήμερα η Δημοκρατία μας; Λειτουργεί όντως αποτελεσματικά και απρόσκοπτα; Δίνει την δυνατότητα στον Πολίτη να παρέμβει, να κρίνει, να ελέγχει, να ενημερώνεται με ουσιαστικό τρόπο; Όλες αυτές οι εξελίξεις που περιγράφετε στο άρθρο σας, ποιά επίπτωση θα έχουν στους Πολίτες; Και, το σπουδαιότερο, ποια παρέμβαση έχουν την δυνατότητα να κάνουν οι λαοί σε όλα αυτά ; Ποια χαρακτηριστικά της Δημοκρατίας (όπως περιγράφονται στα βιβλία, σε θεωρητικό επίπεδο) μπορούν πραγματικά να εφαρμοστούν σήμερα; Διότι πολύ φοβάμαι πως, αν μπούμε στο πειρασμό και αναλύσουμε ουσιαστικά τον τρόπο που λειτουργούν σήμερα τα περισσότερα Κράτη (σε πολιτικό και κοινωνικο οικονομικό επίπεδο) δεν θα βρούμε και πολλά στοιχεία πραγματικής και ουσιαστικής Δημοκρατίας. Επίλογος: Πράγματι καταθέσατε ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο με επίκαιρους προβληματισμούς. Οι εξελίξεις είναι ραγδαίες και σημαντικές. Το ανησυχητικό είναι όμως ότι (τις περισσότερες φορές) σχεδιάζονται ‘’κεκλεισμένων των θυρών’’ και παρουσιάζονται ως τετελεσμένα γεγονότα στις έκπληκτες κοινωνίες που πάντα, εκ των υστέρων, πασχίζουν να συνειδητοποιήσουν πως έφτασαν μέχρι εκεί. Και αυτό, μόνο ανησυχία μπορεί να μας προκαλεί!...]]></description>
			<dc:creator>ΓΙΩΡΓΟΣ Ν.</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 01 Jul 2010 21:11:41 +0200</pubDate>
			<guid>http://www.dimokratikoi.gr/d4/sxoliasmos-epikairotitas/362-evrasiatikow-anemos#comment-12</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Δημήτρης Ζιαμπάρας έγραψε:</title>
			<link>http://www.dimokratikoi.gr/d4/sxoliasmos-epikairotitas/362-evrasiatikow-anemos#comment-11</link>
			<description><![CDATA[Λάμπρο Κατσούλα, οι απόψεις μας είναι πολύ κοντά...]]></description>
			<dc:creator>Δημήτρης Ζιαμπάρας</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 29 Jun 2010 23:46:04 +0200</pubDate>
			<guid>http://www.dimokratikoi.gr/d4/sxoliasmos-epikairotitas/362-evrasiatikow-anemos#comment-11</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Λάμπρος Κατσούλας έγραψε:</title>
			<link>http://www.dimokratikoi.gr/d4/sxoliasmos-epikairotitas/362-evrasiatikow-anemos#comment-10</link>
			<description><![CDATA[Συμφωνώ με την απελευθέρωση του Ιράν απο την ολοκληρωτική θεοκρατία όμως αυτό πρέπει να γίνει κυρίως απο Ιρανούς. Η δημιουργία μιάς δεύτερης ζώνης γύρω και σε στενή σχέση με την ΕΕ θα πρέπει να έχει ένα κοσμικό Ιραν, κοσμικό Ισραήλ, κοσμικό Κουρδιστάν και κοσμική Δυτ. Μικρασία,Πόντο και Κωνσταντινούπολη, Αλβανία, ΠΓΔΜ, Δυτ. Ουκρανία, Αρμενία, Γεωργία. Η πρόταση για το μέλλον πρέπει να απέχει απο τον άκρατο υλισμό και να χρησιμοποιηθούν οι αξίες απο τις κοινές μας παραδόσεις.]]></description>
			<dc:creator>Λάμπρος Κατσούλας</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 28 Jun 2010 16:50:25 +0200</pubDate>
			<guid>http://www.dimokratikoi.gr/d4/sxoliasmos-epikairotitas/362-evrasiatikow-anemos#comment-10</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Λάμπρος Κατσούλας έγραψε:</title>
			<link>http://www.dimokratikoi.gr/d4/sxoliasmos-epikairotitas/362-evrasiatikow-anemos#comment-9</link>
			<description><![CDATA[Συμφωνώ σε γενικές με την γεωπολιτική ανάλυση της ευρύτερης περιοχής. Όμως έχω να προσθέσω ότι στην Γερμανική συνιστώσα δεν υπάρχει μόνον η Ρωμαϊκή παράδοση αλλά και η ιουδαιοχριστιανική (κυρίως με τις δύο κύριες συνιστώσες), το ξεπέρασμα της κρίσης θα γίνει με την ένταξη σε αυτήν της ορθόδοξης παράδοσης και του παγανισμού. Το αντίτιμο για τα δεινά των Εβραίων απο τους Ναζί έχει πληρωθεί με την ίδρυση του κράτους του Ισραήλ και τον διαμελισμό της Γερμανίας σε 4 μέρη (κάτι που δεν έγινε στην Γαλλία μετά την ήττα του Ναπολέοντος). Όσον αφορά την Ελληνική συνιστώσα πρέπει να εντάξει στην παραδοσή της όχι μόνον την αρχαιοελληνική, Ελληνιστική αλλά και την Βυζαντινή (Ανατολικοπωμαϊκή) που έχουν σαν κοινό όχι μόνον την συλλογικότητα αλλά και την Ελληνική γλώσσα.]]></description>
			<dc:creator>Λάμπρος Κατσούλας</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 28 Jun 2010 16:49:50 +0200</pubDate>
			<guid>http://www.dimokratikoi.gr/d4/sxoliasmos-epikairotitas/362-evrasiatikow-anemos#comment-9</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Δημήτρης Ζιαμπάρας έγραψε:</title>
			<link>http://www.dimokratikoi.gr/d4/sxoliasmos-epikairotitas/362-evrasiatikow-anemos#comment-8</link>
			<description><![CDATA[Matthaios, το θέμα μας εδώ είναι το αντικείμενο του άρθρου, θα σου απαντήσω όμως στο σχόλιό σου λέγοντας ότι η ομαλή αλλαγή ηγεσίας μας είναι απόδειξη ότι η συγκεκριμένη πολιτική κίνηση είναι πραγματικά δημοκρατική και με μέλλον. Έχουμε θαυμάσιες σχέσεις με το πρώην προεδρείο μας. Σας προσκαλούμε λοιπόν την Τρίτη 29-6-2010 19:30 στην εκδήλωση στο ΜΕΤΡΟΠΟΛΙΣ, Πανεπιστημίου & Μπενάκη, για το νέο βιβλίο του Μελετόπουλου.]]></description>
			<dc:creator>Δημήτρης Ζιαμπάρας</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 28 Jun 2010 08:38:25 +0200</pubDate>
			<guid>http://www.dimokratikoi.gr/d4/sxoliasmos-epikairotitas/362-evrasiatikow-anemos#comment-8</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Matthaios έγραψε:</title>
			<link>http://www.dimokratikoi.gr/d4/sxoliasmos-epikairotitas/362-evrasiatikow-anemos#comment-7</link>
			<description><![CDATA[Δεν δικαιολογείται τίποτα ελαφρά τη καρδία, από τη στιγμή που ζητάτε την ψήφο μας κύριε Ζιαμπάρα. Ίσα-ίσα που εσείς σαν νέο κόμμα έπρεπε να είσαστε πιο σίγουροι για το ποιοι είσαστε και τι θέλετε. Θυμάμαι στα διαφημιστικά σας παρουσιαζόσασταν υπέρ του δέοντος σίγουροι και μαχητικοί. Βέβαια για την μαχητικότητα, το είδαμε από την παραίτηση των προέδρου και αντιπροέδρου σας, αλλά να χαθεί και η σιγουριά, πάει πολύ ε; Είπαμε, αναποφάσιστοι ψηφοφόροι, αλλά όχι και αναποφάσιστα κόμματα. Με εκτίμηση]]></description>
			<dc:creator>Matthaios</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 28 Jun 2010 07:41:49 +0200</pubDate>
			<guid>http://www.dimokratikoi.gr/d4/sxoliasmos-epikairotitas/362-evrasiatikow-anemos#comment-7</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Δημήτρης Ζιαμπάρας έγραψε:</title>
			<link>http://www.dimokratikoi.gr/d4/sxoliasmos-epikairotitas/362-evrasiatikow-anemos#comment-6</link>
			<description><![CDATA[Ιάκωβε έχεις δίκιο έπρεπε να αναπτύξω περισσότερο την σκέψη μου. Το Τουρκικό και το Σοβιετικό μοντέλο παρουσιάζουν πολλές ομοιότητες. Η σημαντικότερη είναι ότι και τα δύο μοντέλα στηρίζουν την συνοχή τους σε ολοκληρωτικές ιδεολογίες: Κεμαλισμός, Κομμουνισμός. Ο εκδημοκρατισμός τους δεν είναι εφικτός χωρίς την εθνικιστική έκρηξη των επί πολλά χρόνια καταπιεζομένων εθνικοτήτων. Η καταπίεση έχει ημερομηνία λήξεως είτε λόγω έλλειψης οικονομικής ανταγωνιστικότητας είτε λόγω αναπόφευκτων γεωπολιτικών εξελίξεων.]]></description>
			<dc:creator>Δημήτρης Ζιαμπάρας</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 28 Jun 2010 00:02:09 +0200</pubDate>
			<guid>http://www.dimokratikoi.gr/d4/sxoliasmos-epikairotitas/362-evrasiatikow-anemos#comment-6</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>

